Αποστολή και Επιστροφές

Πόσος χρόνος χρειάζεται για την παράδοση των προϊόντων;

Στην περίπτωση που το προϊόν είναι ετοιμοπαράδοτο, παραλαμβάνετε την επόμενη εργάσιμη με κούριερ εντός Αττικής, σε δύο μέρες για την υπόλοιπη Ελλάδα, σε δύο μέρες με μεταφορική (τα ογκώδη αντικείμενα) ή σε τρεις μέρες με ταχυδρομείο (ελαφρά αλλά ογκώδη ή αποστολές επί αντικαταβολή). Εάν κάτι δεν είναι ετοιμοπαράδοτο, ισχύουν οι ίδιοι χρόνοι από την στιγμή που θα το παραλάβουμε εμείς και θα σας το αποστείλουμε.

Πόσο είναι το κόστος αποστολής για τα προϊόντα κάτω από 100 ευρώ;

Για παραγγελίες άνω των 100 ευρώ δεν χρεώνεστε μεταφορικά! Για παραγγελίες κάτω των 100 ευρώ, το σύστημα υπολογίζει αυτόματα το κόστος αποστολής της εκάστοτε παραγγελίας, ανάλογα με το βάρος και τον τρόπο αποστολής και το προσθέτει στο τελικό κόστος της παραγγελίας σας, όπου μπορείτε να το δείτε πριν προχωρήσετε στην πληρωμή!

Μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου; (track order)

Δεν υπάρχει αυτόματο σύστημα παρακολούθησης της παραγγελίας σας. Παρόλα αυτά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε τηλεφωνικά στο 210 9855 433, είτε στέλνοντας ένα email στο help@trikiklo.com και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε για την εξέλιξη της παραγγελίας σας.

Πόσος καιρός χρειάζεται για την παράδοση των προϊόντων;

Προσπαθούμε να στείλουμε τα προϊόντα που παραγγέλνετε όσο το δυνατό γρηγορότερα. Συνεργαζόμαστε με αξιόπιστες μεταφορικές εταιρίες (courier), με το ταχυδρομείο ή για παραδόσεις εντός Αθηνών, με τους δικούς μας οδηγούς. Όλες οι χρεώσεις γίνονται ανά τεμάχιο.

Οι χρεώσεις για παράδοση με courier υπολογίζονται με βάση το μέγεθος των προϊόντων και το που αποστέλλονται. Αν κάποιο προϊόν υπάρχει σε παρακαταθήκη, θα σας διανεμηθεί σε διάστημα 5 με 7 εργάσιμων ημερών. Σε περίπτωση καθυστέρησης θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά ή με email για το πότε θα γίνει η παράδοση. Σημειώστε πάντως ότι η παράδοση ειδικών παραγγελιών ενδέχεται να χρειαστεί 6 έως 8 εβδομάδες.

Πως ξέρω ότι η παραγγελία μου προχωράει;

Μόλις γίνει η αποστολή, σας αποστέλουμε ανάλογο μύνημα στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο και στη διεύθυνση του online λογαριασμού σας. Από εκεί και μετά ισχύουν οι χρόνοι παράδοσης που αναγράφονται σε κάθε προϊόν.

Μπορώ να έρθω να πάρω το προϊόν από το κατάστημά σας;

Ναι βεβαίως, η παραγγελία σας θα πρέπει να γίνει τηλεφωνικά. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 9855 433, είτε στέλνοντας ένα email στο help@trikiklo.com για να κανονίσουμε την μέρα που σας βολεύει να παραλάβετε τα προϊόντα σας.

Ποια εταιρία courier χρησιμοποιείτε για τις παραδόσεις;

Η εταιρία courier που συνεργαζόμαστε είναι η Γενική Ταχυδρομική.

Κάνετε παράδοση στη δουλειά μου;

Ναι, μπορούμε να κάνουμε παράδοση στο χώρο εργασίας σας. Πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, μπορείτε να καταχωρήσετε διαφορετικά στοιχεία αποστολής από ότι χρέωσης.

Μπορώ να παραγγείλω κάτι και να το στείλω σε άλλη διεύθυνση σαν δώρο;

Ναι, η διεύθυνση αποστολής μπορεί να είναι άλλη από την διεύθυνση σας, πχ στον χώρο της δουλειάς σας ή ακόμη και σε άλλο όνομα παραλήπτη με άλλη διεύθυνση, για δώρα κλπ. Γι' αυτό και στο πεδίο με τα στοιχεία που σας ζητούνται, υπάρχουν δύο διαφορετικές φόρμες στοιχείων, μία για τα ατομικά σας στοιχεία (χρέωσης) και μια για τα στοιχεία αποστολής/παραλαβής.

Σημείωση: Σε περίπτωση που επιλέξετε "αντικαταβολή", θυμηθείτε ότι η πληρωμή θα γίνει από τον παραλήπτη!

Μπορώ να παραγγείλω κάτι και να το στείλω στο εξωτερικό;

Όχι και αυτό για δύο λόγους. Πρώτον είναι πάρα πολλές και διαφορετικές παράμετροι υπολογισμού του κόστους, τις οποίες δεν μπορεί το σύστημα να επεξεργαστεί και δεύτερον, γνωρίζουμε από την εμπειρία μας ότι το κόστος σχεδόν πάντα είναι απαγορευτικό. Σε ειδικές περιπτώσεις μπορούμε να συννενοηθούμε τηλεφωνικά και εάν συμφωνήσετε με το κόστος να προχωρήσουμε.

Έλαβα ένα ελαττωματικό προϊόν

Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας είτε τηλεφωνικά στο 210 9855 433, είτε με email στο help@trilkiklo.com για να βρούμε μαζί την λύση.

Έλαβα λάθος προϊόν στην παραγγελία μου

Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας είτε τηλεφωνικά στο 210 9855 433, είτε με email στο help@trilkiklo.com για να βρούμε μαζί την λύση.

Ένα αντικείμενο λείπει από την παραγγελία μου

Για κάθε προϊόν ή τμήμα του που δεν παραδόθηκε, επικοινωνήστε μαζί μας σε διάστημα 7 εργάσιμων ημερών και εμείς θα διαπιστώσουμε τι συμβαίνει.

Πως επιστρέφω ένα προϊόν;

Στην περίπτωση επιστροφών παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για τις λεπτομέρειες αποστολής. Τα έξοδα αποστολής πληρώνονται από τον πελάτη, εκτός από την περίπτωση ελατωματικού προϊόντος στο οποίο ισχύει η εγγύηση.

Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο email help@trikiklo.com, ή στο τηλ. +30 210 9855 433 για να παραλάβετε αριθμό έγκρισης επιστροφής.

Παρακαλούμε όλα τα επιστρεφόμενα να σταλούν στη διεύθυνση παρακάτω:

Stokkeshop
Μεταμορφώσεως 1 & Λεωφ. Πεντέλης 104
15234 Χαλάνδρι

Για οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή διευκρινήσεις, μην διστάσετε να μας επικοινωνήσετε μαζί μας στο +30 216 7003 494.

Ποια είναι η πολιτική αλλαγών σας;

Είμαστε πολύ υπερήφανοι για τα προϊόντα μας και ελπίζουμε ότι κι εσείς είστε ενθουσιασμένοι με την αγορά σας από το Stokkeshop. Εάν όμως για κάποιο λόγο δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι, μπορείτε να επιστρέψετε τα μη εκπτωτικά προϊόντα, αχρησιμοποίητα, μαζί με την απόδειξή τους, μέσα σε 15 μέρες από την ημέρα αγοράς τους. Όλες οι εκπτωτικές αγορές όπως και οι ειδικές παραγγελίες είναι οριστικές. Όλα τα πιστωτικά θα εκδοθούν σύμφωνα με τις τότε ισχύουσες τιμές και αφορούν μόνον σε εμπορεύματα του καταστήματος.

Σημείωση: ένα ποσό 20% θα αφαιρεθεί για τα έπιπλα και τον εξοπλισμό που θα επιστραφούν εκτός συσκευασίας από το πιστωτικό σημείωμα που θα εκδοθεί.

Σε περίπτωση που επιστέψω ένα προιόν, τα χρήματα επιστρέφονται;

Χρήματα δεν επιστρέφονται, παρά μόνον αν το προϊόν είναι ελαττωματικό και δεν μπορούμε να σας το αντικαταστήσουμε άμεσα.